Dacă ar exista un măr pentru fiecare săgeată,
un piept pentru fiecare inimă,
o mănuşă pentru fiecare pumn,
şi un cer pentru fiecare vis,
ai exista şi tu.

Ai izvorî din pământ şi din lapte de iapă
din ochiul albastru al neîmplinirii
ţi-ar pune suflet
în hăul ce se cască sub minte
şi-ai exista şi tu.

Fiindcă tu m-ai iubi pe mine pe de rost,
dar nu mecanic, nu logic,
ci cum ştiu puii de lup
mirosul pulpei de iepure,
şi-ai exista şi tu.

pentru ca eu nu stiu sa fiu scriitoare, si nici nu vreau sa invat.

pentru ca literatura mea e moarta, ieftina si simpla. e incercarea esuata de fiecare data de a pune in cuvinte o imagine care sa sugereze macar un procent de emotie. pentru ca eu doar imaginez literatura, nu o scriu.

pentru ca ma simt ciudat.

pentru ca nu mai regret nimic, nici macar un ac sau un mar stricat, nici o celula pierduta si nici un raspuns gresit la o grila. pentru ca acum nu ma mai simt nimic, poate doar aer adunat in jurul unei raze de soare.

pentru ca invat chimie anorganica si ma minunez constant de minunile minunate ale lumii.

pentru ca eu sunt eu, si alt eu m-am plictisit sa caut.

pentru ca nu existi, tocmai pentru ca te-am creat eu. eu creez doar lucruri imposibile. nu e vina ta.

~ de downtownjesus pe 28 Septembrie 2008.

Un răspuns to “”

  1. ce frumoasă eşti când zici lucruri de-astea.mai ales ultimul paragraf. care n-aş putea spune de ce mi-a plăcut aşa mult. mă bucur că poezica mea a constituit un punct de inspiraţie. ţi-o dau ţie, normal că nu există copy paste şi copyright.
    spor la descoperit minuni, avem nevoie de ele, indiferent unde le găsim.asta e ceva ce ar zice kirk, ştiu.
    flo dagă >:d<

    Apreciază

Lasă un răspuns

 
