post pentru cineva.

mood: Stone Sour – Through Glass.

parca te aud cum spuneai ca ai ascultat Stone Sour si ca credeai ca e vreo chestie dura pe care o asculta mai nou astia mici. „tot ii auzeam cu Stone Sour…”

nu stiu de ce, nu-mi explic, piesa asta mi-a amintit de tine. si ca tu pleci. tu pleci pe bune, departe tare, si nenorocitul de Mihai (de la mine din clasa) ti-a zis ca ochii care nu se vad se uita sau asa ceva, varianta in limba engleza pe care nu mi-o amintesc.

declaratie: i’m so not gonna forget you, kid. cu rezistenta ta anti-comunista in liceu, cu tricourile tale geniale care iti veneau genial, cu imaginea aia a ta clasica (Dina te-ar placea, chit ca nu stii cine e Dina si n-ai par cret si nici barba si nici ochelari) de rock-er pierdut in spatiu si timp, cu secol si mai ales tara de origine gresita undeva pe drum, tu, copil balan, cu parerile tale semi-rationale si cu scurtele momente de sentiment, cu autodigestia ta a tuturor sentimentelor care ar putea sta in calea realizarilor tale profesionale, cu vechile si mereu innoitele tale idei…tu, draga, copil tuns scuuuuurt scurt scurt cand era doar un pusti, un pusti altfel, cu doi best friends alaturi de care nu mai incapea nimeni, copil caruia i-am dat o bratara de-a mea si o bucata de snur de piele…copil, ca oamenii dragi mie sunt copii, copil frumos, perfect in toata imperfectiunea pe care n-ai recunoaste-o niciodata, amintire a inceputurilor frumoase, ca asa sunt toate inceputurile. copil care iubeste cainii mult, mult de tot, asa cum ii iubesc eu, copil care ma pune sa vorbesc si asculta din cand in cand probleme mele existentiale. fratele meu de cruce, intr-un moment tampit si ireal de frumos, intr-o tabara de langa padure, in niste nopti cu iasomie si cu chitara…cand cantati „mugur de fluier” in sala 33 din corpul doi, cand deja unul plecase, cand am alergat dupa voi pe platou de mana cu un prieten bun care s-a pierdut undeva intre buzau si constanta, cand treceam pe langa casa alba, cand stateam in bodega si ne amestecam problemele in prietenie ieftina si in bere si mai ieftina, cu niste Iris improvizat…

mi-am amintit de tine, nazistule draga. mi-am amintit de tine si mi-am amintit ca pleci departe tare, in alta tara, poate frumoasa, dar alta tara. doresc sa vorbesti romana in continuare la tine acasa, sa simti iar ceea ce nu mai poti sa simti si sa fii fericit acolo. si sa mai auzim de bine din cand in cand, sa vii la reuniuni de generatie si sa ne povestesti la o bere cum e medicina acolo. si…sa nu uiti nimic, da? i am so not gonna forget about you. in momentul mortii mele, o sa-mi treci prin cap, cum zice lumea ca ti se deruleaza viata prin fata ochilor. you have your own special place, no matter what happens. so…take care.

~ de downtownjesus pe 23 Septembrie 2008.

2 răspunsuri to “post pentru cineva.”

  1. radu ? 😦

    Apreciază

  2. da, orbu nostru scump si drag 🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

 
