sunt un om revoltat, suparat, amarat, contrariat, nervos, terminat, gol. damn.

astia…astia de la mine de la scoala ma pun sa port uniforma. uniforma urata, bleumarin, sacou si fusta/pantaloni, toate elegante, sa nu zic classy sau alte adjective tampite. si pentru ca o cam ocoleam si pentru ca reuseam totusi sa ne individualizam prin camasi, pantofi si accesorii, acum ne controleaza si la camasi, pantofi si accesorii. adica nu doar purtati uniforma aia nenorocita, o purtati cum vrem noi. altfel, consiliu de disciplina. am un chef nebun sa incalc regula asta cu nesimtire, sa-i vad daca-s in stare sa ma dea afara din liceu pentru ca am tacut si n-am purtat uniforma cum trebuie. sa-i vad cum ma dau afara pentru ca refuz sa port un anumit tip de pantofi. sa vad ce le fac fufelor care si-au scurtat fustele. si asa ma apuca o ura, o ura tenebroasa domle, cand ma gandesc ce oameni tristi imi sunt mie modele de viata si cum ma invata ei sa ma imbrac si sa ma port si sa vorbesc. ale dracului aparente, doar asta conteaza. nu vrei dumneata sa fac cinste liceului? ba da. si de ce nu ma lasi dumneata pe mine, draga domnule prof, oricare ai fi, pasiuni pentru domniile lor nu prea mai am, ii urasc doar pentru ca au dreptul sa se imbrace cum vor, ziceam, ce-ar fi sa ma lasi sa fac cinste liceului cu olimpiade, facultati si in ultima instanta, desi pare imposibila, cu sistemul meu de valori? daca dumitale ti se pare ca io am un sistem de valori bazat pe eleganta si stil, atuncea ma ierti, ai gresit adresa. si te contrazici. ca daca statea prestigiul liceului in blazon, da-te dreacu, erai zero. prestigiul liceului sta in Voiculescu si Palade si la grade mai mici, in fiecare din noi. ca suntem mandri de el, suntem da-ne dreacu de simpatici, chiar suntem, dar n-avem nici cel mai mic chef sa il fluturam in fata lumii cu uniforme si steaguri, mai ales cand avem alte lucruri, mult mai importante, cu care sa ne laudam. v-as injura urat rau de tot, dar ma abtin. ca de obicei. loc de disidenta nu mai e. adica mai e, intotdeauna mai e, dar…nu si pentru mine. ma inclin, dar va urasc. pe toti. faceti-mi ultimul an de stat aici si mai amar decat e deja, ca sa ma duc la bucuresti si sa zic „da ba, am facut hasdeu. stii ce-am invatat acolo? sa ma imbrac frumos.” si tu sa ma intrebi „pi si de ce nu te imbraci frumos?” si eu sa-ti spun mandra ca am picat la examenul de aparenta. ca la inchisoare, vorba Dudei. desi imi imaginez ca daca n-ar purta-o nimeni nimeni, n-ar avea ce sa ne faca. dar 1907 e deja mit. puterea poporului e moarta cand poporul doarme. screw you all.

hai sa-ti zic ceva despre tine, asa ca incheiere, ca nu stiu cand o sa mai apari pe aici. poate la vreo olimpiada, sigur la bac si dupa admitere si la toamna, cand voi spune adios la tot ce a insemnat „liceu”. ai trecut azi pe langa mine, eu ascultam ce nu trebuie sa ascult, te-am privit si mi-a venit sa plang. m-am intrebat sincer, pentru prima data, ce dracu am vazut la tine. pentru ce toate zilele urate, pentru ce toate parfumurile din mine, pentru ce lacrimile si nervii si orele de filosofie si eforturile psihice? pentru ce Baia Mare si tren si emotie? emotia, emotia cheltuita pe tine, vreau sa mi-o dai inapoi. e prea valoroasa si o vreau inapoi, pricepi, om obtuz ce esti? o vreau inapoi acum acum acum, vreau sa o dau altcuiva, cuiva care merita. of, prostule. of of of. uite ce-am facut din mine.

m-am lovit cu cotul. doare in cot.

~ de downtownjesus pe 23 Septembrie 2008.

2 răspunsuri to “”

  1. „am picat la examenul de aparenţă” uite mă, de asta te iubesc eu pe tine. adică şi de asta. ai spus-o prea frumos şi e prea adevărat ca să nu mă impresioneze. îmi pare rau de tine şi implicit de voi şi m-ai făcut sa mă gândesc dacă aş suporta astfel de reguli. of… cum mă control la pantofi şi cămăşi? ce papucii mei?
    p.s. bucureşti…vis frumos. nu vrei să punem anul ăsta pe fast forward?

    Apreciază

  2. o ba da. o si inca cum. pfft. derulare, va rog.

    Apreciază

Lasă un răspuns

 
