despre corola de minuni a lumii.

ca ne place blaga, ca-l studiem cu drag si ca simtim lumea plina de minuni azi.

ganduri de coafor rosu, numit „Venus”: n-am tinut niciodata prea mult la parul meu. nu-mi pasa prea tare ca era lung sau scurt pentru ca nu faceam mare lucru cu el. sigur, in ultimii doi ani adunase destul fum de tigara si atingeri dragi, dar daca te gandesti ca il mai si spalam din cand in cand, valoarea lui sentimentala nu era foarte ridicata. si azi la fel. nu ma simt nici mai frumoasa, nici mai desteapta, nici mai altfel, doar…tunsa. aerisita. fumul de tigara se va amesteca iar cu parfumul balsamului si va ingloba alte amintiri. pleata mea de rocker nu este atat de importanta pe cat ar trebui.

ganduri de scoala: scoala mea omoara vise. este un Dolph Lundgren al viselor. si daca nu stiti cine e Dolph Lundgren, va zic ca este al mai tare erou de actiune, ca sa ma lasati voi cu alde babalacii de Van Damme si Stalone, Dolph al meu e bestial genial superb sublim. este parca austriac, nu bag mana in foc, si-i face praf pe toti dintr-o miscare. cred ca primul sau rol important a fost cel al adversarului lu domnu Silvester in Rocky 5. 5 cred. Dolph a fost rusu’ care era robotel si care, pana mea, trebuia sa-l bata pe domnu Rocky, da? [orice informatie eronata sa fie iertata. dati un google daca nu stiti cine e minunatia ilustra si aproape necunoscuta Dolph Lundgren. forever fan.]

vroiam sa va mai dau o bucata de chestie pe care am scris-o eu la nivel de pseudo-literatura si chiar mai putin, dar mi-e rusine ca nu-i frumoasa.

si vroiam sa va spun despre el, dar nu va mai spun. still not ready.

dar ma simt bine. noi o scoatem la capat. la capatul ala luminos al tevii de gaze.

~ de downtownjesus pe 19 Septembrie 2008.

Lasă un răspuns

 
