trifoi cu patru foi.

titlul vine de la magnetul de frigider de la tine de langa monitor, care sta agatat de cutia de bomboane de la tine, plina cu scoici de la tine. scrie pe el „cel mai bun prieten e ca un trifoi cu patru foi: greu de gasit…dar esti norocos daca il ai.”

point 1: sa ne abtinem zilele astea de la a sari in capul capitalismului si secolului vitezei si sa zicem „Doamne, iti multumim ca ne-am nascut dupa ’89”. o mare parte de europa intelege ce spun, asa ca sa ne multumim cu ipoadele si cu playerele si cu berea la o mana distanta si cu mancare la indemana. pentru ca, hei, foametea e crunta. si n-ati fi vrut niciodata sa traiti intr-o lume gri. si cu asta basta, ne-am spalat de stalinism. la marxism mai stam, ca poate reusim sa scoatem ceva bun din ele. revin cu citate din carte, sa va minunati si voi.

point 2: e frumos sa dormi la tara cand esti obosit. cand nu esti obosit, e frumos sa ai cu cine vorbi toata noaptea. andrei o sa vorbeasca mult si o sa taca mult. motiv pentru care eu cand dorm la tara am tot felul de vise, care mai de care mai frumoase sau mai ciudate. dar tot e frumos sa dormi la tara. e altfel ca la oras.

point 3: la tara timpul curge altfel. cu totul altfel. eu ieri la tara am citit vreo 130 de pagini din cartea despre anii ’80, vreo 50 din intimitatea secolului 19 si am terminat si alcanii. chimie merge prost. si nici foame nu mi-a fost ca parca prea era devreme sa mananc, si nici cald nu era si era…era liniste si era bine. Romania e o tara linistita la origini.

point 4: am fost aseara la concert cargo. dincolo de Cargo si de oamenii din deschidere, aka Sfinx eventual Sfynx sau Sphynx, ce m-a frapat a fost ideea de rock-star world-wide. Doamne, chiar fac aceleasi chestii. aceleasi priviri si gesturi si facut cu ochiul la cineva din public si zambet smecher si privire de „we’re the best” si multumesc-ul de sfarsit, cand domnul baterist, ca altfel nu-mi permit, s-a ridicat in picioare si ne-a aplaudat pe noi, publicul. si ne-a placut asta, buni baieti. si am si cantat aia cu ploaia, ca o stiam pe dinafara de cat am vazut clipu si de cat am ascultat piesa si mi-au mai cantat si „nu mai am tigari”, dar mi-a fost rusine sa cant si…a fost tare frumos. ca mie imi plac rock-erii adunati undeva, si bulevardul pe urma a fost plin de rock-eri. si-asa imi placu orasu meu atunci…

point 5, and last: frumos mai erai bre. bre, frumos mai erai. ca in amintirile mele de demult. parul ala al tau care statea asa cum trebuie sa stea ca sa fie frumos, tricoul tau cu Iron Maiden si lantul, lantul domle, lantul, si tigara…pfu, frumos mai erai. cred ca…iar. dar hei, stiu, sunt doar o ocupatie trecatoare, pana gasesti ceva mai bun de facut. i sure hope it hurts. pentru ca doar durerea adevarata si crunta te-ar readuce la viata. imi pare rau, dar abjectul adevar…asta e.

~ de downtownjesus pe 7 Septembrie 2008.

5 răspunsuri to “trifoi cu patru foi.”

  1. uite ca ai fost si la baniciu azi si stat pe langa el. ai stat cu noi, ai stat cu cei care tin la tine si tu stii prea bine ca asa este. si fantana era plina de rockeri si da, ne simtim bine cand vedem atata lume cu tricouri negre la un concert frumos. >:D<

    Apreciază

  2. tot ce a zis ilinca mai sus. si un p.s.
    deci,
    p.s. trupa aia se numea the six:D
    (trebuia sa mai dau un semn de viata ca sa stii ca te citesc:”>)

    Apreciază

  3. a da? de ce „the six”, ca io am inteles „sfinx” 😕 si nici 6 nu erau :)) cred.

    biiiineee JD draga >:D<

    Apreciază

  4. cat despre ilinca…da, mi-am dat seama de asta. d-asta am fost fericita. ca era bine iar, noi multi, ca altadata.

    Apreciază

  5. multi si fericiti, high sau doar luati 🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

 
