despre

nu-mi amintesc sa ma mai fi intors vreodata de la biblioteca atat de multumita de alegerile mele. avem „anii ’80 si bucurestenii” si „in intimitatea secolului 19”, doua carti care mi se par mie ca se impletesc, unele dintre putinele carti pe care am chef sa le citesc zilele astea. si uite asa, pana pe 22 septembrie o sa ma plimb ba prin secolul XIX, ba prin secolul XX, ba prin secolul XXI. e, nu-i asa ca duc o viata interesanta? ba da.

am vrut sa iau asimov, dar imi amintea de tine. am vrut sa iau „viata ca o prada”, dar imi amintea de tine. restul cartilor nu-mi spuneau nimic. si cred ca te-am visat azi-noapte. dar nu sunt sigura.

am fost azi la doctor, iar, sa-i arat minunatele si perfectele mele analize.

a, am uitat sa va zic de helio-bacteru’ la stomac. nu conteaza, e acolo o tanti pe care trebuie s-o laud, nu stiu sa zic cum o cheama, dar are fata de seama mea la Arte, la muzica, si da la Conservator. dar este o tanti tare de treaba, tanti cu privire blanda, asa cum trebuie sa aiba orice asistenta, chiar si doctor, daca se poate, care nu sperie copiii si iti ia sange frumos si curat, te tine de vorba ca sa nu-ti fie frica si pe urma te intinde pe pat sa nu-ti vina rau. tanti frumoasa, asistenta draguta. imi place despre ea.

si la doctor acolo, in policlinica aia draguta din Dorobanti, era o fata foarte frumoasa si desteapta, genul de copil de dragul caruia i-ai suporta zambind primii 2 ani si 3 luni de viata. ca atata avea, 2 ani si 3 luni. dar copilu, ce facea copilu? copilu era imbracat tare frumos, avea pantalonasi scurti roz si tricou foarte frumos in dungi. avea catelus frumos de plus in brate si sandalute albe in picioare. si un par de o culoare dincolo de genial si era frumoasa rau. si o chema anca miruna teodora, pe scurt miruna. si miruna zici ca era teleghidata, nu statea o clipa intr-un loc, dar nu era copil enervant de energic, era energic intr-un mod productiv si dragut, ca tot inchidea usile prin cabinet si tot vorbea cu asistentele si tot o intreba pe mami ce o doare si unde s-a lovit si zicea ca se duce afara sa vada ceva si mami a intrebat-o ce vrea sa vada si ea a zis ca se duce sa vada daca o picura de sus, adicatelea daca ploua. pfu, dincolo de descriere copil.

si-n rest…ieri m-a sunat orbu si mi-a zis sa stau. tare dragut din partea lui, moment memorabil. ca si culoarea uleiului de motor 🙂 (Later edit: Vai, chiar imi amintesc asta. Mai ca n-as crede.)

maine iesim in oras cu lumea colorata si vaporoasa care nu asculta metale. sau asculta, da’ numa’ uneori si nu atat de inrait. si mergem sa vorbim despre tampenii care nu mai intereseaza pe nimeni in afara de noi. yey.

 

si io tot nu ma pricep la informatica.

si o sa fim bine. noi toti, ca sa le facem lor in ciuda.

~ de downtownjesus pe 2 Septembrie 2008.

Un răspuns to “despre”

  1. şi eu, şi eu am citit cartea cu intimitatea secolului XiX

    Apreciază

Lasă un răspuns

 
