ganduri inainte de cafeaua de dimineata.

furie. pentru tine. pentru zile ca astea si dimineti ca astea, cand ma gandesc cat de bine ar fi sa te vad dupa-amiaza, sa ma iei de mana si sa-mi spui prostii, prostiile alea ale tale pe care le-as mai asculta inca cu drag, ca de la idealist la materialist. si ce-ti pasa daca m-am prostit, in fond si la urma urmei? sigur, daca ramaneam langa tine as fi parut ceva mai desteapta decat acum, nu? cu rucsac cu iron maiden si citit asimov, cu bratari cu tepi si cu tricouri negre…macar as fi parut mai desteapta. ti-as fi citit cartile, m-as fi apucat sa invat chimie, matematica si informatica si as fi avut tot felul de pareri interesante si inteligente despre multe lucruri. pai, n-a fost asa. din cauza ta mi-a luat ceva mai mult timp sa ma gasesc, ceva mai mult timp decat daca n-ai fi aparut atunci cand ai facut-o. dar uite-ma, m-am gasit si ma asum. cu tot cu Coldplay, Oasis si 3 Doors Down, cu tot cu notele mediocre si cu yaoi, cu Aerosmith si Bon Jovi si civilizatia traditionala japoneza. screw you, asta sunt. oricum nu ma iubeai cand ma imbracam in negru si priveam lumea cu un ochi critic, de ce as plange dupa ce am fost? de ce m-as regreta, cand cea de acum sunt eu? incet-incet, prin noianul de lucruri luate de bune doar pentru ca veneau de la tine, m-am gasit.

mi-a mai ramas de gasit o mica parte din mine, partea aia care nu te mai vrea, care nu te mai iubeste, careia nu-i mai pasa. ciudat, se ascunde al dracului de bine si nu par sa fiu in stare s-o gasesc. dar hei, cand o voi gasi si pe ea, voi fi completa. si atunci…atunci Flo o sa fie ce-a vrut intotdeauna sa fie.

a. hai sa ma explic. daca ascult ceea ce ascult acum, ce-am zis mai sus, e pentru ca am nevoie de energie luminoasa si alternativa, nu de energie metalica si betonata, intelegi? sunt eu destul de amara ca sa mai ascult si dorinte de revolutie si legende despre alexandru macedon. nu ma fac sa ma simt mai bine, si am nevoie sa ma simt mai bine. si metallica, motorhead sau helloween m-ar zgaria pe creier acum. intr-o buna zi o sa fiu iar in stare sa ascult heavy metal. nu acum.

tu m-ai facut, tu m-ai omorat. acum am in sfarsit dreptul sa ma omor singura.

~ de downtownjesus pe 24 August 2008.

Un răspuns to “ganduri inainte de cafeaua de dimineata.”

  1. am ascultat si motorhead. si the exploited. tot n-o iau pe calea cea buna, nu-i asa, pustiule?

    Apreciază

Lasă un răspuns

 
