sa incep cu arta. tati meu a fost sa-si faca ochelari. si i-au pus picaturi miraculoase in ochi, ca sa-i faca ochii mai frumosi decat erau. si au reusit, tati meu are acuma niste ochi de roman. adica niste ochi cu care ai putea scrie un roman, la modul de „ochi de poveste”. negrul pupilelor marite si verdele genial din fiecare zi. ah, o minune.

mergeam azi catre optica medicala, cu tati, si ma certa ca nu raspund la telefon. veche poveste, ei suna mereu si eu niciodata n-aud telefon. desi eu n-aud pentru ca ei nu suna pentru ca undeva pe drum se pierde semnalul sau legatura, dar nu-i problema. ma certa despre chestia asta si mi-am zis in minunatul meu gand ca „oh my God, i’m so gonna miss this”. dar mi-am zis-o zambind cald si ne-trist, pentru ca de data asta o sa fie altfel.

tati are niste probleme cu ochii pe care eu nu stiu sa le explic, singura umbra ce atarna asupra zilei de azi.

pentru ca am intalnit prea putine asistente dragute, cand o sa fiu doctor o sa am asistente dragute, ca altfel le zbor pe geam. doresc sa zambesti si sa fii amabila, te rog, nici eu nu vin la tine de placere. sa facem vizita la doctor ceva mai draguta, vrei, domnisoara asistenta?

orasul e frumos azi. sa nu ma pui sa-ti explic de ce, asa, pur si simplu.

coca cola este clar cea mai iubita bautura din lume. adica, hei, sa fim sinceri aici. poti sa nu bei sprite, poti sa nu bei redd’s, poti sa nu bei sangria ca vomiti de la el sau poti sa nu bei vin alb demisec. dar nu poti sa nu bei cola, e nascuta sa fie pe placul tuturor. cand nu intri intr-un bar/cafenea/alimentara/terasa/restaurant cu gandul clar de a bea X bautura, ceri cola. ca de cola ai chef oricand, niciodata n-ai baut prea multa intr-o zi si niciodata nu ti se apleaca de la ea. nu stii ce sa bei azi? simplu. o cola, va rog.

te-am visat azi-noapte, intr-un vis tulbure si vag, din care nu-mi amintesc decat franturi. de la bere, stiu, daca as fi avut capu limpede as fi tinut minte. te-am visat odata langa mine, si mai erau doi-trei oameni langa noi, si ne povesteai ceva. era ceva despre hasdeu, cum n-ai vrut sa te duci sau cum ai fost obligat sa te duci. si mie imi venea sa plang ca ne spuneai asta. nu erai tu. si altadata erai cu pav pe o pajiste, noaptea, si jucai fotbal. si eu eram cu ww si pav ne-a facut cu mana asa isteric cum e el si am venit la voi. si eram fericita. dar…ti-am mai zis, ma intorc la tine oricand. nu stiu exact pe ce post, dar ma intorc la tine oricand. ca prieten, sora, psiholog, sunt aici. chiar si numai pentru ce ai fost in viata mea. chiar nu stiu ce esti acum, dar stiu ca…mai stau pe aici, langa tine. dar e ca in „Can’t Stop Now”, nu te astepta sa mai alerg dupa tine. stau in umbra si astept sa ai nevoie.

am un act de proprietate de pe la ’48. de cand comunistii imparteau taranilor pamantul confiscat de la ultimii boieri. hm 🙂 te pune pe ganduri.

ei, simtiti aerul de nou? parfum de haine spalate care arata ca noi. ma simt noua. a brave new world.

~ de downtownjesus pe 21 August 2008.

Lasă un răspuns

 
