tristuta viata…

gandire: am fost la monteoru, mare statiune balneara din judetul buzau, daca n-ati auzit ati trait degeaba (sau nu :|) cu nasa-nasu-sora-lu-nasa-sotu-ei-mama-tata. flo si 6 adulti sanatosi. mai mult sau mai putin. nevoia de munte satisfacuta, macar partial.

reprezentare:

1. ma gandii la tine intr-un mod vag, fara sa-mi mai imaginez sau reprezint ceva. mergeam pe carare de deal/munte cu phoenix in casti si vroiam mana ta in mana mea. sau invers, nu ma deranjeaza. si mi s-a mai facut dor de tine in discutiile lungi despre fata lu nasa si relatiile ei, adica un tractorist, un asistent, un tip de la banca si actualul student la teologie. nu sariti in capu fetei, e chiar de treaba. (Later edit: she married the priest and she’s raising a daughter with him.) si filozofiile lor de viata mi-au amintit de tine, si m-am intristat putin. doar putin, mai mult nu ma lasa verdele din jur si aerul parfumat. problema e ca tot cu tine ma vad, si problema e ca m-am gandit de cateva ori cum ar fi sa fim si sa fim mari. uof. mda, mi-a fost dor de tine. verdele imi aminteste de tine. din acelasi motiv ca si ploaia.

2. ma gandeam, cat mergeam cu masina, la „crazy”. aerosmith. la fetele alea doua. si uite-asa m-apucat dorul de tine si m-am gandit cat de tare ar fi sa mergem la mare impreuna cu masina, doar noi doua. sa facem din drumul ala de 😕 nuj cate ore, sa-l facem dublu, oprindu-ne pe marginea drumului sa luam pepene sau porumb sau sa facem poze la stane, la pietre sau la monumentul soldatilor cazuti in primul razboi mondial din localitatea x, mancand floricele cu sare sau unt la pungi mari de plastic cumparate de la primul magazin de pe dreapta care are umbrela rosie cu coca cola si band cola din sticle mari de 2 litri pe care le schimbam cat de des putem sau cantand, de fapt urland, cu o tona de sacose si ghiozdane si carti pe bancheta din spate si cu geamurile lasate in jos, cu parul fluturand in toate partile. ca doua muieri independente.

deseara white horse, nu?

aici la noi amurg. si acolo la tine. la tine mai frumos. 1-0 pentru tine.

aseara priveam stelele si ma gandeam ca le privesti si tu si mi-ai amintit iar de chestia aia veche, ca de fiecare data cand vad stelele. daca eu stau aici, si tu acolo, e oare posibil sa privim aceeasi stea? still thinking.

cand vii iti dau rapunzel de la emilie autumn, care cred ca ti-ar placea.

si cand vii te iau in brate, desi pariez ca nici n-apuc ca o faci tu mai intai.

3. mi-am numarat iar prietenii si mi-au iesit 6. 4 pe care ma bazez datorita unor lucruri cat de cat obiective, 2 pe care ma bazez din principiu, dar la fel de puternic. e bine. multi au fost, cei mai buni au ramas.

4. dupa monteoru, orasul asta e al dracului de frumos. avem punkeri si-i iubim, io mai mult ca voi, ca doar pe ei i-am vazut in ultimul timp. avem si parcuri si oameni eleganti. pana mea, e frumos dupa lumea aia pestrita din statiunea aia ciudata. doar verdele e verde inca. problema cu verdele? nu inca.

bine pa.

~ de downtownjesus pe 10 August 2008.

Lasă un răspuns

 
