leapsa Dinei.

deci. obsesii discutate, nu doar punctate. si sa stiti ca-s in ordine cam aleatorie, ca mi-e sila sa ma gandesc la un clasament si s-ar putea chiar sa gresesc si sa ridic sau sa cobor unele obsesii datorita unor factori externi, cum ar fi intoarcerea lui din tabara. da? bun asa. Dina ma stie, Dina mi-a zis, leapsa obsesiilor s-a nascut pentru mine.

1. Supraomul. supraomul esti doar tu, unul singur, desi ar putea fi o categorie aparte de oameni care ar intra la capitolul obsesii. dar tu, draga, ai o categorie aparte, ca esti totul, si supraom, si prieten, si tovaras de calatorie, si trecut si prezent, oricat de mult mi-as dori sa nu, si esti vis si realitate trista, dar si zambet si fericire simpla. mda, te declar obsesie. fir-ar.

2.supraoamenii. supraoamenii is cei ca supraomul, dar care nu nasc in mine sentimente atat de complexe. supraoamenii is mai multi si au doar o parte din supraomul de mai sus. supraoamenii sunt oameni care se pricep de minune la o chestie sau la mai multe chestii materiale, gen calculatoare, chitara, chimie, science-fiction, istorie, politica si care par niste robotei cand vorbesc despre lucrurile la care se pricep. ei transforma totul in stiinta si explica orice, inclusiv nasterea si moartea unor sentimente, si pentru totul are atat explicatie cat si rezolvare stiintifica. ei stiu sa aprecieze un calculator performant, un telefon mobil performant, sa joace wow la un nivel extrem de ridicat, sa-ti spuna cum se face o bomba atomica si cum a murit hitler eventual si ce avea in picioare cum a murit, cum functioneaza orice chestie din jurul tau, de la tirbuson si bricheta la CD si avioane cu reactie, si mai ales, mai presus de orice, stiu sa-si explice emotiile. stiu intotdeauna de ce iubesc o fata blonda sau inalta, de unde s-a nascut sentimentul, cum o sa moara sentimentul, cat o sa dureze si cum o sa-i fie viitorul. stiu sa puna etichete instantaneu, dar sa se poarte cu tine dragut si amabil, ca si cum n-ai avea eticheta alba in frunte. judeca mai ales muzica si trupele, dupa solo-ul de chitara sau ritmul tobelor. ii iubesc, si ii trec la obsesia, pentru ca distractia mea preferata in viata e sa-i vad indragostiti si chinuiti. ador rarele momente in care sunt coplesiti de emotie si le vanez cu pasiune, ca james pe bella din twilight. ei lasa, ca cititi voi si twilight cand o sa auziti ca-i best-seller. deci ziceam, sunt obsedata de supraoameni pentru ca sunt geniali cand sunt pusi in fata unor lucruri de natura emotionala pe care nu le pot explica. de la ei mi s-a tras si mi se va trage inca toata durerea. pe care o voi purta zambitoare. ca-i iubesc.

3. anime si manga. am avut intentia de a zice „yaoi”, dar „sailor moon”, „mai hime”, „mai otome” si alte anime-uri curate pe care le-am mai vazut sau inceput nu ma lasa. de fapt, as putea vedea orice anime, sunt sigura de asta. nu stiti nimic, dar anime-urile au fost create pentru fiecare dintre voi si undeva acolo e unul facut special pentru spiritul vostru. e doar o chestiune de timp si de vointa sa-l gasiti. uneori si de noroc. la fel e si cu manga, e chiar aproape exact la fel. o manga buna iti da aceleasi senzatii ca si un anime bun. a, anime-urile si manga constituie o obsesie pe bune, asemanatoare „drug addiction” de care ma tratez momentan. cura de dezintoxicare. da’ tot cred ca-s frumoase si vi le-as baga la toti pe gat, ca sa fiti si voi ca mine. neaaah, doar ca sa fiti fericiti.

4. loveless. „loveless” e anime separat, e obsesie in sine. e mult prea complex pentru a fi amestecat in categoria „anime”, el singur e o lume, un ocean de idei si de senzatii si de constructii, aparent simple, ca apa marii, dar al dracului de complexe. si acum, dupa 😕 6 sau 7 luni, nici nu mai stiu, gasesc constant ceva de discutat sau de vorbit sau de vazut sau de revazut. deci da, „loveless” e obsesie. e poate singura adevarata, singura de care sunt sigura. daaaar e cea mai frumoasa obsesie a mea. a. in categoria obsesii „loveless” intra si obsesia „soubi”, obsesia „i control the words”, obsesia „kio, i am not a pervert”, obsesia „punishment”, obsesia „fighter-sacrifice” si aaaaalteee cele.

5. andrei. andrei nu exista, si atat de perfect incat n-o sa existe niciodata. andrei e un amestec de emotii si senzatii care mi-au lipsit de-a lungul timpului si pe care le-am pus in el. andrei e cufar de vise si dorinte, si se schimba din zi in zi si e prezent tot timpul, chiar daca uneori ia chipul Supraomului. andrei e EL.

6. muzica. dina a zis c-o avem toti, io zic ca trenzii n-o au. ar putea trai foarte bine fara muzica, lor nu le curge in sange. sau cel putin asa par. la rock, in schimb, alta problema. desi e cam urat sa-i spui obsesie, muzica face totul in viata mea, de la ras si plans pana la proiecte mai bune la geografie.

7. incerc sa definesc altfel obsesia „calatorii” pentru ca eu nu calatoresc. eu visez la calatorii si in putinele dati in care o fac devine vis, nu obsesie. visez tot timpul la orase vechi si noi pe care sa le vad cu tine sau cu ea sau…mbine, odata demult era cu noi toti, dar trecem peste. nu stiu daca e obsesie dar e, in fond si la urma urmei, ca cand n-am ce face vad orase in capul meu cu tine sau cu ea. hm. asta e ciudata rau, taia-ti-o de pe lista c-o mai gandesc.

8. bre, nu mai stiu. cola nu, tigari nu, cafea nu. mancare nu. carti nu. jucarii de plus, ar fi. dar nu-s obsesie. imi plac, dar nu mi le cumpar, le primesc cadou si le iubesc orice ar fi. v-am mai zis, dati-mi o jucarie de plus si va voi iubi mereu. aviz lui andrei. astea de-am zis mai sus, bagati-le la categoria „obsesii adiacente”. plus ploaia, soarele, soseaua, asfaltul, plopii, formula 1, fotbalul, cainii, caii si muuulte alte lucruri.

9. istoria. istoria vine de mana cu patriotismul si sincer, n-as trece-o la obsesie, ca ma ingrozeste ideea de patriotism si dragoste pentru istorie vazute ca obsesie azi. io zic sa studiem istoria. si s-o studiem pe bune si sa nu ne mai minta manualele cum vor ele si zic sa spunem adevarul si sa invatam pe bune din trecut. cum zice asimov, trai-l-ar Dumnezeu mult, daca n-a murit deja. tot nu stiu, ce bata sunt. asa. da. iubesc tara asta, cum mai ziceam odata, am de gand sa sting io lumina la vama daca nu mai ramane nimeni cu mine, du-ma sa vad tari ca ti le vad, dar intoarce-ma pe mine la tara mea, asta rea si nesuferita. o iubesc si nu concep sa gandesc in alta limba. aviz supraoamenilor, care gandesc si vorbesc foarte multa engleza, am uitat sa trec asta la trasaturi. ma obsedeaza razboiul, si primul mondial, da’ mai mult al doilea, il visez, il plang, il analizez, l-am intors pe multe fete cu mintea mea de copil si mai am multe fete de intors si nu ma satur.

10. …………………

hei. ok nu mai stiu. n-am fost atat de organizata ca dina, dar a fost bine sa-mi amintesc cine sunt. asta e. la 10 se mai gandeste. asa.

noapte buna si multumesc.

~ de downtownjesus pe 3 August 2008.

Un răspuns to “leapsa Dinei.”

  1. Asimov bietul e mort de 16 ani, mai exact din 92. Am căutat pe gugăl, ştiam că e mort dar nu ştiam de când. Mie mi-s dragi obsesiile tale. Eu mi-am consumat cuvintele şi dau comentarii mici deşi am uneori multe de spus.

    Apreciază

Lasă un răspuns

 
