din ciclul „ce trista e viata cand te prinde dimineata” si pe principiul „meseria e bratara de aur”, in categoria ocupatiilor visate, dar niciodata urmate se inscrie glorios, in sfanta zi de azi, aceea de editor. asa cum era 😕 akizawa parca o cheama, editorul lui usami. deci da, doresc a fi editor, asa cum doresc a fi sunetist.

despre tati: a venit, e sanatos fizic. psihic nu s-a obisnuit inca. maine stau cu el acasa si vedem de ce suntem in stare. a stat doua ore langa mine si a citit rebreanu, timp in care eu imi puneam la punct mp4 playeru adus de el. da, avem inca o relatie frumoasa.

mp4 playeru e japonez, il cheama samurai. si il rog pe Doamne-Doamne din ceruri sa-i dea sanatate, sa ma ajute sa trec peste anul greu ce va urma.

ti-am zarit o poza azi. cautam poze demne de stocat pe aparat si am dat de tine. erau mici, nu le-am marit. ti-as zice ca n-am intrat in sevraj. ma abtin, ma abtin chiar si de la a simti. maine pleci iar. atat. inca o saptamana si inca o saptamana si inca o saptamana. taci, gata, dispari. imi spun constant ca nu trebuie, nu ca n-am nevoie.

sunt bine, in rest. sunt bine.

~ de downtownjesus pe 27 Iulie 2008.

Lasă un răspuns

 
