nu ca sa te periez, cum o sa-mi scoti ochii pe urma ca vreau sa fac.

ci ca sa marcam sfarsitul bacului pentru tine, copil drag care acum, conform statusului lui cipi, esti oficial somer.

o saptamana in care ne-am trezit toti devreme, fiecare din motive diferite, ca sa ajutam sau doar sa sustinem moral oamenii in cel mai important examen din viata lor. sau asa zic cronicile, si de fapt a fost o joaca. sau o bataie de joc.

o saptamana in care am mancat fornetti de toate felurile si intr-o zi am mancat chiar si inghetata. ne-am mai luat tenisi si eu m-am ales mereu cu sticla de orice pe care o caram. in speta apa sau cola.

o saptamana cu multe „a mai trecut una”, in care lumea s-a chinuit si s-a stresat si s-a panicat si eu m-am uitat zambind la ei, ca eu nu stiu inca cum e. si ei ma invidiau pentru asta.

[mie imi place cacofonia, e una dintre greselile pe care nu le percep ca greseli. da, asa suna, si? suna urat si cand ai mai multi de s sau sh, ca in „sasha suge shtrudelul”, dar p-alea le numim exercitii de dictie. mie imi plac cacofoniile si nu ma corectez pe blog. in viata de toate zilele sunt nevoita. sunt anti-cacofonie]

zi de sfarsit de bac fericita iti doresc.

siiiiii aceleasi urari de bine si de drag si de succese nebanuite si de fericire pentru ceilalti doi datatori de bac ai lumii mele, trai-le-ar familiile si creierele.

~ de downtownjesus pe 3 Iulie 2008.

Lasă un răspuns

 
