azi, 1 iulie. la multi ani noua, care avem sau am avut ceva de sarbatorit. nu stiu daca vreau sa vorbesc despre asta, dar azi chiar e 1 iulie si n-am mai vazut Baia Mare de un an. si acum un an, cam pe vremea asta, mancam cu mama si cu tata si eram emotionata rau de tot ca plecam. si tu mi-ai cerut o bricheta sau un chibrit, ca ai tai veneau cu tine la gara.

programul zilei de azi:

  • jucat cradle of rome;
  • scos la imprimanta variante de bac de tot soiul si eventual speriat de cat de putine lucruri stiu;
  • inceput studiul psihologiei, poate biologiei sau a altor materii;
  • ne-facut curatenie, ca mi-e sila;
  • gandit la tine;
  • baut multa apa;
  • mancat turta de la mamaia sau paine si baut sana.

observatii: cradle of rome este unul dintre putinele jocuri care mi-a dat vreodata vreo urma de dependenta. mai era unu care nu mai stiu cum se cheama, era creat de un nene si postat pe newgrounds.com. un joc pe care l-am jucat vreo 6-7 ore incontinuu. stiu, voi n-ati putea, e mult prea simplu pentru campionatele voastre de WoW. don’t really care.

ei sunt bine, si de data asta m-au cam speriat. ieri credeam ca se omoara si ca termina odata pentru totdeauna, azi au venit la mine zambind, de parca nu s-ar fi intamplat nimic. nu va inteleg, nici nu cred ca mai vreau sa va inteleg. the show must go on.

pentru ca tati meu din spania s-a certat cu cumnatul lui, tot din spania, e posibil ca el sa vina inapoi si sa nu se mai duca. si asta da desigur peste cap toate planurile mamei, si chiar si pe ale mele. medicina e o facultate scumpa, cu toate eventualele mele munci intelectuale. no idea ce-o sa fie. una peste alta, ma supara ideea de tati meu printre straini, fara macar un vorbitor de limba romana. pentru ca eu n-as putea supravietui si m-as intoarce inapoi fuga, am impresia ca nici el nu poate. si poate totusi el poate. si ma mai deprima faptul ca a plecat pentru mine si ca de dragul meu, pe bune, se chinuie acolo. nu merit atatea lucruri. si pe urma veniti voi si-mi spuneti ca merit mai mult de atat. ba nu, nu merit atatea lucruri, sunt prea multe pentru mine.

desi daca ma gandesc mai bine, e foarte frumos sa te porti de parca nu s-ar fi intamplat nimic. e usor si frumos. si iarta noua precum si noi iertam gresitilor nostri. ia puneti mana si iertati voi ca iertam si noi si o sa fie frumos 🙂

pa.

~ de downtownjesus pe 1 Iulie 2008.

Lasă un răspuns

 
