melancolii de catelus.

mi-e dor de florian pittis, dar nu in sensul trist…e uimitor cum vocea lui razbate inca pe aici prin casele noastre amarate si cum asta ma face sa-l simt aproape…cum s-a intamplat azi-dimineata cu dem radulescu pe coridorul scolii…ma intreb cine o sa ne mai simta aproape pe noi, daca o tot tinem in ritmul asta cu nepasarea…da’ nici nu-mi pasa. buna seara prieteni, buna seara tuturor. noi, prieteni cu el…frumos. si ce mi se pare cu adevarat ciudat e ca pasarea colibri intotdeauna alina bolile…nu stiu cum canta, nu stiu ce fel de voci au, dar stiu ca intotdeauna cand mi-e rau pun pasarea colibri si durerea devine suportabila. boala ideala: stat in pat cu o cana mare de ceai in mana si ascultat pasarea colibri. ziua ideala de lene: aceeasi. asta numesc eu formatie preferata. faptul ca iti sunt alaturi in momente simple, de raceala si gripa, si ca te fac sa zambesti cand durerea fizica te macina…daca mi-ai pune acuma metallica-seek and destroy te-as arunca pe geam, oricat de draga mi-ar fi piesa. nu, doar pasarea colibri vindeca bolile. „in tren” imi aminteste de plecarea din Baia Mare, dar nu de plecare neaparat, cat de drumul in sine. vad padurile alea care aproape atingeau trenul si o anumita curba, pe care mi-o amintesc perfect si o tabara de tigani de undeva de jos si casele suspendate cu cativa metri deasupra caii ferate. imi da asa o stare tare placuta, lipsita de tristete. doare capu’. ma intreb sincer cum o sa ajung eu maine la scoala, sa dau testu’ la romana. ma intreb a cata ora e romana, ca sa pot sa plec. si a cata ora e biologia, ca numa’ dirigu’ o sa-mi dea bilet de voie. de fapt nu, incerc si la vivi. am groaza de plecat de la scoala, pt ca asta inseamna ca chiar e grava boala mea si ca chiar nu mai suport durerea. iar pierd timp pretios, nu ca nu l-as pierde si cand sunt sanatoasa. da’ atunci parca il pierd pt ca vreau eu nu ca sunt obligata de niste nenorociti de receptori si de centri nervosi care nu vor sa ma lase in pace. uof…ploaia care va veni…stiti voi. facem noi un oras fara pacate. macar de dragu’ lor.

~ de downtownjesus pe 22 Ianuarie 2008.

Un răspuns to “melancolii de catelus.”

  1. n-o sa ti-o iert niciodata:)))

    Apreciază

Lasă un răspuns

 
