am uitat sa spun de celalalt moment al meu. ametita, pe banca cu el si cu cipi, el a terminat primul si a plecat, cipi a mai stat ceva timp, mi-a zis „io caldura. tu frig?” si a plecat in casa. si am ramas singura cu mine, mi-am pus „praf de stele” pe telefon si am inceput sa cant.

ia-ma in brate. intr-o buna zi, cineva o sa raspunda la chemarea asta. tu sau el sau celalalt. i don’t really care right now. right now, in this fuckin’ moment, i need someone. punk or black or goth or alternative or SOAD. don’t know, don’t care. God save the Queen. punk-erii sunt ratati. vorbeste despre sentimente. arme nucleare stii? fa-ti una. asa, ca sa ai cu ce sa te joci noaptea. WoW stii? bine, dar bomba ramane cu juma’ de norma. stii ce? ia-ma in brate. sau du-te dracu’. sau stii ce? mai bine fa-ti o papusa. nu, nu o papusa, o clona. nici asa, doi ca tine n-ar suporta omenirea. vorbeste cu singuratatea ta, asa cum fac io acuma. imagineaza-ti-o cum vrei. imagineaza-ti ca e EA si ca-i pasa. ohoho cate subiecte de dezbatut sunt…mie mi-a luat nopti intregi si inca ma mai cert cu tine. de ce EA? pt ca trebuie sa existe. doar asa, ca sa te chinuie si pe tine. evil today. si daca as fi punker? nu-mi displace ideea, sa stii. azi vreau sa fiu cool. nu, nu vrei. dar imi pasa? imi pasa. dar azi sunt punker-ita ca sa fiu cool. asa o sa ma iubeasca toata lumea si o sa mor de supradoza. nu, nu de vise, aia e pt ratati. ma si mir ca il asculti pe Emil, mi se parea prea ratat pt tine. dar tu stii cel mai bine ce e ratarea si cine ii poarta cu mandrie steagul. ma intreb daca nu te ineci vreodata. da’ de sughitat sughiti? asa ar trebui, si chiar foarte des. uite, vezi? comfortably numb. asfalt. asta e. asta trebuie. superioritate mai ascutita decat a ta, nebunie mai sangeroasa decat a ta, indiferenta mai zdrobitoare decat a ta. si orgoliu, orgoliu cat al tau si al lu’ orbu pe deasupra. asa as castiga. da’ ma doare fix in cot de trofeul pe care l-ai putea reprezenta. nu-ti vreau capul pe perete, mersi, am destule tablouri pe peretii cutiei mele craniene. uite, sex pistols. not good? ba da. nu stii nimic. esti la fel ca mine. sunt la fel de asfalt ca tine pe blogul meu, esti la fel de slab ca mine in camera ta. si esti prost daca iti imaginezi ca nu e asa. eu stiu asta. vezi, stiu chiar mai multe decat tine. fraiere.

~ de downtownjesus pe 2 Ianuarie 2008.

Lasă un răspuns

 
