Cineva a vorbit pt mine, ceea ce ma face sa cred ca si alte bloguri merita citite. citez:

„Ce bani? Ce baruri urbane? Ce muzică selectă şi selectivă?

O dimineaţă ca asta, nenică, o cafea caldă şi prea dulce, o ţigară pe balcon, cu soarele ajuns doar până la creştetul copacilor şi frunzele căzând parcă după o neştiută coregrafie.
Cu pielea de găină, poate de la frig, poate de la altceva.”

si balada pt o minune de la vank.

si mi-am adus aminte ca azi l-am vazut pe dom’ stanescu si ca m-a salutat.

ei da, poate d-asta zambesc.

Later edit: se recunoaste careva in citat? Imi pare rau, eu nu mai stiu cine a scris asta.

~ de downtownjesus pe 29 Decembrie 2007.

Lasă un răspuns

 
