idei.

acest post s-a nascut din statusul urmator: „first i must learn how to lie and to care about myself, then you will start loving me the way i need it.”, de urmatorul pasaj din slide-show-ul power point pregatit pt ora de dirigentie: „Ne straduim sa-i gasim, sa ne inghesuim sa trecem si sa ne mutam in vagonul lor.” si de urmatoare „poezie” : „La gente más hermosa que hemos conocido, es aquella que no se deja vencer, que conoce el dolor, conoce la lucha conoce la pérdida, y ha salido de lo más profundo. Estos seres conocen el aprecio, la sensitividad, y un conocimiento de la vida que los llena de compasión, gentileza y una profunda preocupación amorosa por los demás. La gente bella no nace, se hace. (Kübler-Ross)”. deci, dupa cum se vede, primul post profund, inteligent, filozofic, matur, etc etc etc. gandesc rar, dar si cand gandesc…ah da, si mai era intrebarea de ce a intrat tadzio in mare. da’ asta sa-mi spuneti voi, ca io n-am reusit sa ma prind. am io niste idei, da’ prefer sa le aflu pe ale voastre.

„first i must learn how to lie and to care about myself, then you will start loving me the way i need it.” e clar ca omul care a zis-o avea alte motive, da’ io le-am gasit pe ale mele proprii si personale. am stiut asta de candva relativ demult, nu mai stiu de unde…poate ca am simtit-o…da’ am mai zis-o intr-un alt post pe-aici (stiu ca ma repet; nu ma mai cititi daca nu va place) ca probabil daca as fi fost altfel as fi existat demult in viata lui. dar discutia „daca as fi fost altfel” nu-si are rostul pt ca, vorba prietenului bostan, „daca as fi fost altfel n-as mai fi fost eu”. n-ar fi fost prieteniile mele stranse si ultra-puse la incercare de caracterul meu (imi cer scuze, lume, e doar incercarea mea de aparare…), n-ar fi fost nici „schelet”, nici chinul ala productiv, nici capacitatea mea de mega-ultra-analiza a oricarui eveniment, nici „iubiti si rock-erii vagabonzi”, nici felinarele atat de tarziu si atat de fermecatoare, nici „esti ciudata in cel mai adorabil mod posibil”, nici…n-ar mai fi fost nimic daca eram altfel. ar fi fost altceva, imposibil sa-mi dau seama ce. asa ca, una peste alta, bine ca am iesit asa.

aia cu vagonul era pe lung cam asa: viata e o calatorie cu trenul, de-a lungul careia oamenii urca si coboara foarte des in statii, de cele mai multe ori au impresia ca aceasta calatorie tine cat eternitatea (vezi clepsidra din spatele tau. cum mai arata?), uneori cred ca ea se termina acolo, ca nu mai e nici o statie dincolo, sunt statii cu surprize placute si alte statii melancolice, sunt oameni care urca cu noi in vagon si credem despre ei ca ne vor insoti in calatorie pe tot parcursul ei, dar ne trezim ca ei coboara la un moment dat si ne lasa s-o continuam singuri si…si sunt oameni care urca in vagonul nostru fara sa ne vada si care trec in alt vagon. oamenii astia despre care vorbeam eu in fragmentul asta pe care am ales sa-l scriu…sunt oameni care pleaca si dupa care fugim mereu, incercand sa le gasim vagonul si sa ne inghesuim in el. macar acolo, un locsor la fereastra, cu capul rezemat de fereastra…macar asa putin, cat sa dam o mana de ajutor la nevoie…macar pe holul vagonului, cat sa-i mai zarim din cand in cand…

e tarziu. mi-e somn. de fapt nu mi-e somn, stiu doar ca tre sa dorm. reflex. ma duc sa-mi pun parasimpaticu’ in functiune.

pe tricoul meu scrie „swiss army cows” si are pe el un sir foarte organizat de 4 vaci alpine albe cu pete maro, am dat publicitatii urmatorul motto pe care il propun elvetiei spre adoptare pe post slogan national: „who the fuck needs an army when you have chocolate?!”.

~ de downtownjesus pe 26 Noiembrie 2007.

Un răspuns to “idei.”

  1. jd nu se mai misca, e imponderabila de la o vreme.

    Apreciază

Lasă un răspuns

 
