trece trece nu va ingrijorati…

poti sa razi, dar azi nu te vreau. azi, acum, 23.11.2007, ora 21:17, nu te vreau. nu stiu de ce (poate din cauza deviantart-ului) imi dau seama ca tu n-ai putea fi asa…nu, tu n-ai putea avea grija de mine, nu m-ai putea tine in brate asa, nu mi-ai putea asculta filozofiile si probleme extraterestre, mi-ai ataca in mod constant visele mele frumoase legate de egalitate si de societate, m-ai scoate din minti cu stiinta ta atoatecuprinzatoare, nu mi-ai putea explica cu rabdare de ce aldehidele aromatice nu fac condensare aldolica, ci doar crotonica, si nici nu te-ai putea plimba cu mine prin crang seara, dupa 6, cand a doua zi ai avea teza la chimie, si eu la matematica…n-ai putea iesi cu mine cand as simti eu nevoia, nici n-ai sta o ora cu mine dupa scoala, nici nu m-ai astepta miercurea, cand tu iesi la 1, nici nu m-ai lua de mana si nici n-ai citi cartile pe care ti le-as recomanda eu. eu in schimb as citi tot asimov daca l-as avea pe foaie scrisa, nu pe calc, te-as asculta ore in sir vorbind despre vesnicul comunism, te-as astepta o ora vinerea cand tu ai iesi la 2 si eu la 1, as veni cu tine afara daca ai avea nevoie si ti-as da bani de tigari…si ti-as lua mancare probabil si as veni la tine in clasa in fiecare pauza in cazul in care clasele nu ne-ar mai fi vecine si te-as apara in fata oricui si as fi in stare sa renunt la orice si la oricine ca sa fiu cu tine. tu, in schimb, n-ai face nimic pt mine. sa faci toate alea de mai sus ar inseamna sa te schimbi muuuult prea radical. si tu nu poti si nici nu vrei. si imi dau seama acum, in momentul asta de completa imposibilitate de sensibilizare a ta. cum sa-mi imaginez ca te-ai putea trezi doar la auzul unui simplu „te iubesc”? nici nu esti copil, nici hanoracul ala nu te face mai copil, nici nu-ti pasa de ce cred eu, nici nu ti-ai schimbat parerea la Baia Mare, nici nu ti-a pasat cand ai cumparat cornul ala nenorocit. si poate ca ai ramas cu adevarat acelasi, dar intr-un sens destul de rau. poate ca ceilalti doi au coborat cu picioarele pe pamant din turnul ala al lor de fildes, au avut si momente de revelatie si de traire de sentimente, pe care probabil tu le-ai uitat de la…nu stiu. eu de unde sa stiu pe care dintre ele ai iubit-o? habar n-am. poate pe nici una, poate pe toate. nu stiu de ce, acum nu te cred in stare sa iubesti. imi pare rau pt tine, sa stii…imi pare rau ca am vazut poza aia si imi pare rau ca am simtit asta…dar nu-ti face griji, raman agatata de tine pana la aparitia lui…Doamne, om necunoscut, cata nevoie am de tine…

~ de downtownjesus pe 23 noiembrie 2007.

8 răspunsuri to “trece trece nu va ingrijorati…”

  1. sincer, ma sochezi… mi s-a mai intamplat sa gasesc chestii atat de bine punctate, pe care sa le traiesc concomitent cu momentele citirii,in sensul ca imi modelam „feeling-urile” in functie de cuvinte…. insa rar mi s-a intamplat ca ceea ce simt sa se suprapuna atat de aproape de perfectiune cu ceea ce citesc…:|

    Apreciază

  2. nici nu stii cat ma bucur ca ti-ai dat seama.
    el n-ar intelege bucuriile astea mici, n-ar avea timp pentru nimic si pozele de pe deviant i s-ar parea dulcegarii inutile.e ceva in structura adn’ului lui care limiteaza fericirea numai la programe c++ si gramezi de 10.
    de aia asteptam cu nerabdare venirea za uanului.:>

    Apreciază

  3. JD, constat cu dezamagire ca inca nu te-au convins de nici un adevar absolut commenturile mele. Oftat.

    DTJ, stim ca trece, de aia ne si ingrijoram.

    Apreciază

  4. stiu…si mai e si analiza aia nenorocita a muzicii, si…uof…culmea, inca mai am aceeasi senzatie…da’ de data asta tac. nici nu anunt ca imi trece, nici ca nu-l mai vreau, nici ca imi revin, nici ca-l uit, nici ca-l voi iubi mereu, nici ca-l urasc, nici ca vreau altceva. de data asta tac si las lucrurile sa se intample. fortarea e total inutila. degeaba imi spun ca tre sa-l uit si degeaba mi-e usor sa-l iubesc in continuare. God help me on this one…stiu, inca mai constientizez, nu stiu prin ce minune, ca nu e in stare sa faca asta…sau nu mai e in stare, nici nu conteaza…ideea e ca…:-< ceva oricum doare, nu stiu exact ce…si ca persista nevoia de a-i spune. chiar daca…”n-o mai vezi zambind, chiar daca n-o mai simti venind”…chiar daca n-ar intelege si nu s-ar schimba nimic in el si n-ar fi mai fericit…macar sa stie, asa, pt generatiile viitoare…asa cum eu am latura mea realista, pragmatica si ironica, nu concep ideea ca el sa nu aiba o particica miiiiiiiica, rahitica, slaaabaaa si pricajita de visator…si intr-o zi cineva o sa o elibereze si… n-ar fi frumos sa…you know, sa fiu eu? :”> si si si culmea culmilor, colac peste pupaza, lac in put, am impresia ca si el stie ca c++ si 10 nu inseamna fericire, inseamna mandrie, reusita, succes sau cum altfel oti vrea voi sa-i spuneti…si simt ca stie si simt ca il doare, poate chiar acum, in momentul asta, cand sta la calc sau a ramas paralizat cu chitara in mana…stim cu totii cum e sa fii singur…si…si trebuie sa…ceva…orice…pentru el, nu pentru mine…eu, la bine si la rau (speram cat mai putin) va am pe voi…el…e prost. si asta ma scoate din minti si ma face sa astept cu multa nerabdare eventualele ocazii pt discutii serioase. 😀

    Apreciază

  5. deci…sa caz in cap de 14 ori juma…da’ ww mi-e geamana rau de tot:D..gata de acu incolo dau commenturi numa’ copy paste la ce a zis ea si scriu „unindragostit” in loc de ww:D:”>…

    Apreciază

  6. ❤ unindragostit

    Apreciază

  7. stii… omul ala necunoscut va aparea atunci cand nu il vei astepta. cand vei avea atata nevoie de el, incat nici nu-ti vei da seama. nici nu stiu daca trebuie doar sa stai cuminte si sa il astepti. daca si el asteapta sa il chemi?

    si… poza aia… am trecut de atatea ori pe langa ea, ca deja le-am pierdut sirul… si cred ca artistul a uitat sa spuna ceva. ala de pe buzele si barbia lui, e sangele ei. ala de pe gatul ei, e tot al ei. ea l-a hranit, si l-a adus din nou la viata, si s-a sacrificat, renuntand la moarte. sau primind-o mai devreme. si a facut asta din iubire. si tot din iubire el o tine asa in brate. poate a trebuit sa ii faca rau, ca sa isi dea seama ca o iubeste. dar durerea ei a fost frumoasa, si de-ar da timpul inapoi, nu ar schimba nimic. pentru ca durerea i-a fost provocata de EL.

    Apreciază

  8. WW si JD, sa uram bun-venit in sectiunea commenturi do’n’soarei SCIT (hai ca prescurtarea ta suna bine rau :)) se asteapta si alte variante de prescurtari). welcome, copile >:D< :(( uite ce comment frumos…asta imi aduce aminte de un post pe care vroiam sa-l scriu demult.

    Apreciază

Lasă un comentariu