back :D

simt ca ma intorc la mine…dupa astea doua saptamani in care am fost sufocata de absente si de nevoi, am regasit azi puterea de a zambi…incet-incet ma intorc la mine, la fericirile mele simple, la lucrusoarele mele frumoase care imi erau suficiente…

am iesit azi afara, din motive pur practice (imprimanta stricata), si era noapte (de fapt, era abia 5 si un sfert, da’ deja e noapte acuma)…si era frumos rau afara…era iarna si aproximativ frig, dar era un frig d-ala prietenos…si oamenii treceau pe langa mine ocupati, vorbind toti in acelasi timp la mobile, tragand dupa ei diferite sacose si recipiente pt acte, da’ parca erau mai veseli azi…si in fata la green bar timpul nu trecuse deloc, nici o piatra nu se miscase din loc, nici un copac nu se schimbase, lumina cadea exact in acelasi loc, inauntru era la fel de cald si de verde, intunericul era in acelasi loc, amintirile stateau impietrite pe aceeasi bordura…nu stiu exact de ce, dar mi s-a parut singurul loc din lume unde anul asta nu si-a lasat nici cea mai mica amprenta…toate din jur, absolut toate, erau modificate, farmacia era mai mica si mult mai moderna (fara aerul ala comunist), nu mai era magazinul de biciclete si de jucarii frumoase, s-a facut un nou magazin care vinde respect de sine in rate cu buletinul (adica mobile si calculatoare, plus mp3-uri si camere de filmat), biserica era mult mai inalta si mai aproape de definitivare, se facusera banci noi pt oameni cu prea multi bani si prea putine vise, si coaforul se modernizase si se deschisese magazinul de muzica cu chitari frumoase pe perete…dar nu, green bar-ul ramasese acelasi. si m-as mai fi plimbat mult prin frig, plutind pe deasupra oamenilor odata cu frigul, dar am o casa la care trebuie sa ajung, cel putin pana la 20 de ani…asa ca plimbarea a durat doar 20 de minute. bune si alea.

~ de downtownjesus pe 22 Noiembrie 2007.

Un răspuns to “back :D”

  1. cata dreptate 🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

 
