un oras fara pacate…

azi mi-am adus iar aminte, asa cum fac in fiecare zi a vietii mele, de ce iubesc rock-ul. undeva, candva, nu-mi mai aduc aminte cand, mi-am dat seama, si n-am mai uitat, ca rock-erii sunt frumosi in tot ceea ce fac. cand injur, cand se imbata, cand se bat, cand se cearta, cand agata fete, cand sunt misogini, cand se uita la fotbal, cand scuipa, cand fumeaza, cand mananca, cand apara, cand iubesc, cand cer. and that’s why i will always love them all.

e trist ca ma deprima. ca lucrurile merg bine si sunt fericita si toata lumea e fericita si pe urma, buf! down to earth. ma scoate din minti cand dispare. am o nevoie acuta sa-l vad secunda de secunda, sa-l simt aproape, sa stiu ce face…si el dispare. dispare cu minutele, cu orele, undeva, nu stiu unde…si eu raman acolo, pironita, cautandu-l disperata cu privirea si cu senzatiile…si il regasesc deodata, brusc, negru, facand lucruri pe care n-ar trebui sa le faca pt ca il tin departe de mine. si ma enervez si ma supar si ma ia valul de inconstienta, de nevoie acuta de a da drumul la eternitatea aia de frig din mine, de a-l lua de mana si a-l privi. pur si simplu, fara sa-i dau nici cea mai mica explicatie. sa-l iau de mana, sa-mi declar nebunia in fata lui si sa fug.

ati observat cate aroma-terapii sunt pe pamantul asta? in ultimul timp, nimic nu mai are valoare daca n-are aroma-terapie. sampoane, balsamuri, detergenti, betisoare parfumate, lumanari, flori, geluri de dus…s-a umplut lumea de aroma-terapii…sau de aromo-terapii, ca nu stiu exact cum le zice…

ploua…Doamne, ploua ca atunci…era frig si trist e ca de data asta n-aveam doar temutul tricou cu metallica, ca sa pot respira frigul…dar ploua, si de la un timp, de atunci de fapt, ploaia ma topeste si ma duce inapoi, in trecutul ala paradisiac si aproape imemoriabil…e memoriabil prin senzatii. inca mai simt totul.

~ de downtownjesus pe 28 Octombrie 2007.

Lasă un răspuns

 
